Pagina's

donderdag 12 december 2013

Kerstkrans

Zo schrijf je maanden niet en nu twee blogjes na elkaar.
Gisteren ben ik met mijn twee dochtertjes aan het knutselen geslagen. Het idee heb ik van Pinterest helaas weet ik niet meer precies van wie. Ik heb zoiets ook laatst op een ander blog voorbij zien komen, zo leuk! En alle leuke benodigdheden heb ik gewoon bij de Action gehaald.



Dit jaar hebben wij een kleurige boom, roze (fuchsia) en blauwe (turquoise) ballen en versieringen.
Maar volgend jaar wil ik graag een iets andere boom. De kleuren wit, grijs en zwart worden het dan.
Daarom is de krans alvast in die kleuren zodat ik hem ook volgend jaar nog gebruiken. De roosjes zijn led lampjes en geven dus licht.. helemaal leuk!

Nu snel weer verhuizen naar de bank, want helaas heeft mijn jongste dochter een van de rondzwervende virussen te pakken. En dan wil je natuurlijk je moeder gewoon om je heen.. en dat snap ik best..

Vanavond ga ik heerlijk op stap! Daarover morgen meer...

3 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is een fantastisch mooie krans! Beterschap met je dochter, hier zwerft ook van alles rond aan bacillen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die ellendige griep heeft gewoon heel Nederland en België in zijn ellendige greep!! Beterschap en ik hoop voor jullie dat het bij je dochter blijft....
    Je krans is werkelijk een plaatje om te zien!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen