Pagina's

donderdag 11 juli 2013

Eindelijk!

Oh wat is het al weer lang geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. De laatste weken ben ik heel veel bezig geweest voor de basisschool van mijn meisjes. Ik ben daar voorzitter van de Medezeggenschapsraad, dus dat betekent altijd veel drukte aan het einde van het schooljaar.
En nu alle voorbereidingen voor onze vakantie en afronding op mijn werk. Druk.. druk.. druk..

Allereerst moet ik mijn excuses maken aan Mirjam. Ze heeft me nog een geweldige aanvulling gestuurd op haar snailmail. Vooral natuurlijk het uiltje van vilt en dan ook nog in onze favoriete kleurtjes. Mirjam alsnog ontzettend bedankt. Na mijn vakantie komt er ook weer wat leuks jouw kant op!



Daarna wil ik graag een update laten zien van mijn ripple stitch deken. Het schiet al lekker op.
Van de andere deken krijgen jullie een update zodra ik ook twee keer alle kleuren heb gebruikt. Ik ga daar nu lekker mee verder zodat ze straks bijna gelijk klaar zullen zijn.




Ook hebben Nynke en ik nog een paar vlaggenlijnen in elkaar gezet voor de juffen van onze kids. Nou had zij geluk want ze hoefde er maar eentje. Haar zoon heeft 1 juf. Mijn meiden hebben allebei 2 juffen, dus ik heb er vier in elkaar gezet. Hier een foto van drie van de lijnen. Bedankt he Nynke voor de mooie foto's. Van de laatste twee lijnen heb ik geen foto gemaakt. Stom! Misschien kan ik volgend jaar even snel een foto nemen in de klas aangezien zij ze graag wilde gebruiken als er verjaardagen zijn.



Ik weet niet of het nog gaat lukken om nogmaals te bloggen voor onze vakantie. Wij gaan lekker genieten in Viva España.. Dus zeer waarschijnlijk tot half augustus.. Iedereen een fijne vakantie en veel creaplezier.. en in mijn geval zeker ook nog leesplezier. Ga nu lekker alle andere blogjes lezen!

1 opmerking: