Pagina's

woensdag 15 mei 2013

Start

Dit is het eerste berichtje van mijn blog. Op dit blog wil ik al mijn creatieve uitspattingen met jullie delen. Ik heb veel creatieve hobby's: breien, haken, haken, maar ook houd ik van kleuren, tekenen, schilderen en werken met papier (vouwen).

Maar ik zal me eerst even voorstellen:
Mijn naam is Kiki. Ik ben 37 jaar en een gelukkig getrouwde vrouw. Mijn man en ik hebben 2 prachtige dochters, onze grote meid is 7 en onze kleine meid is 5.

Mijn huis heeft als kleuren wit, grijs en zwart. Maar ik gebruik vaak de kleuren rood en roze voor mijn accessoires. Dit zijn mijn favoriete kleuren.
Ik ben dol op mijn Pip servies.


Daarnaast ben ik gek van hartjes, bloemen, vogeltjes en uiltjes..

7 opmerkingen:

  1. Via Mirjam van http://tiuriscreations.blogspot.nl/ kom ik hier terecht, en vlgs mij gaan we hier leuke dingen zien.
    Dus ik wordt je 2e volger!
    Zou het leuk vinden als je mijn blog ook eens bezoekt?

    Groetjes Monique
    www.kiekeboel.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haai!

    Welkom in blogland! Via de gouden tip van die lieve Mirjam kwam ik bij jou terecht. Meteen volger bij je geworden uiteraard, want je hebt een heel leuk blog.
    En ik las dat je gek op uilen bent, nou... ik ben zwaar verslaafd aan uilen, dus dat was al een reden om jou leuk te vinden.
    Have fun! Dikke knuff * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik kom ook via dezelfde tip. Leuk! Je hebt leuke hobby's maar wat is naken?
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cream@, oeps tikfoutje, ik heb het meteen verbeterd.. Leuk dat je ook volger bent geworden.
      Veel liefs Kiki

      Verwijderen
  4. Ook via Mirjam hier gekomen! Ik volg je! Groeten Anouk
    Kitschenblitsch.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anouk,
      Wat gezellig dat je ook volger bent geworden! Ik heb meteen even op jouw blog gekeken, en ben natuurlijk ook meteen volger geworden!
      Groetjes Kiek

      Verwijderen
  5. ben via mirjam hier gekomen ,en ben volger geworden via abonneren op feed ,want ik zag niks anders bij je staan waar ik mee kon volgen je poef is leuk geworden ,en wat zit daar een mooi meisje bovenop !leuk dat je ook in blogger wereld bent gekomen je zult wel zien er gaat een wereld voor je open gr mery

    BeantwoordenVerwijderen